Campania globala adidas You Got This continua cu succes in Romania aducand-o in prim-plan pe gimnasta olimpica Diana Bulimar

Campania adidas You Got This are la baza un studiu global*, in care adidas a demonstrat cat de importante sunt pentru atleti sustinerea si comportamentul pozitiv si incurajator din partea antrenorilor, parintilor, suporterilor si coechipierilor. Acestea ii ajuta pe sportivi sa aiba incredere in ei insisi si sa performeze la capacitate maxima, fara a resimti presiunea.

In cadrul studiului, peste 12.000 de sportivi din 24 de tari au fost chestionati, iar rezultatele au evidentiat actiunile care au un impact negativ considerabil asupra dorintei tinerilor sportivi de a participa la competitii:

1. Reamintirea constanta a scorului in timpul jocului;

2. Lipsa de spatiu acordat sportivilor atunci cand au o zi proasta;

3. Concentratea exclusiva pe rezultatele jocului;

4. Instruirea excesiva in timpul jocului;

5. Analiza imediata a jocului dupa meci.

Pentru a contracara aceste comportamente negative, adidas a creat „Sideline Essentials”, un set de recomandari si instrumente practice cu ajutorul carora sustinatorii de pe margine: antrenori, parinti, suporteri si coechipieri pot avea un impact pozitiv asupra jucatorilor, incurajandu-i sa aiba incredere in ei si sa performeze cat mai bine.

Asadar, la baza campaniei You Got This, sta adevarul universal ca oricine are nevoie de cineva care sa-i ajute sa aiba increderea ca pot realiza orice isi propun si sa ilustreze importanta relatiilor dintre sportivi si influenta pozitiva a sustinatorilor.

In Romania, campania a primit o perspectiva locala prin includerea fostei gimnaste olimpice Diana Bulimar, devenita in prezent antrenoare pentru juniori, incepand cu varsta de 2 ani. Diana are in momentul de fata perspectiva din ambele parti ale sportului – cariera competitionala inceputa la varsta de 4 ani si cariera actuala in care construieste noi valori sportive in calitate de antrenor. A trait presiunea competitiilor sportive de nivel international, asa ca cine poate intelege mai bine decat ea cum se simte un atlet in fiecare clipa, monitorizat sever de antrenori, jurii, public si presa?

Acum, in postura de antrenor, Diana ghideaza copii aflati la inceput de drum in lumea sportului, cu empatie, motivare pozitiva si incurajare consecventa, protejandu-i de presiunea permanenta si oferind un exemplu de comportament adecvat in relatie cu sportivii aflati in competitie.

Iata cum vede Diana colaborarea cu adidas in aceasta campanie de sustinere a sportivilor de catre cei din jurul lor si publicul larg:

„Mi-ar fi placut enorm ca gimnasta sa am sprijinul pe care adidas il ofera acum sportivilor. Am observat pe parcursul carierei mele anumite lucruri pe care as fi vrut sa le schimb, iar acum ma bucur ca pot sa pun in practica acele schimbari din postura de antrenoare. Astfel, copiii si mai ales fetitele pe care le antrenez, au parte de sustinere si incredere dar si sprijin de la cineva care a trecut prin dificultatile sportului de performanta.

Simt ca sportul merge intr-o directie buna datorita noii generatii de antrenori, care reusesc sa inspire copiii ce isi doresc sa practice un sport. Personal, faptul ca toata capitala Romaniei este plina cu afisele adidas, ma lasa fara cuvinte. Ma face sa simt ca munca mea ca sportiva are o incununare si imi da un imbold sa pot continua sa impartasesc iubirea fata de gimnastica mai departe.

Sunt zile in care simt o tensiune constanta in sala, copiii sunt surescitati, incearca elemente si exercitii fara mine si ii intreb de ce. Iar raspunsul este „Pentru ca am vazut clipuri cu tine, am vazut cat de mult ai repetat tu sa reusesti la olimpiada. Asta imi doresc si eu.” Cum as putea sa mai scot vreun cuvant, cand inima mi se umple cu pasiunea lor pentru sport? Sunt si zile in care ma vad obosita si ma iau in brate, fara un cuvant.

Sunt recunoscatoare pentru admiratia si dragostea lor, asa ca incerc la randul meu sa le ofer afectiune, intelegere si rabdare pentru a le pastra pasiunea pentru sport si performanta la fel de puternica.”

Campania You Got This continua printr-o strategie integrata, multiplatforma, care include componente de OOH, retele sociale, platforme digitale si activari in magazine.

Referinte

*adidas a solicitat o cercetare internationala efectuata cu Focaldata, care a chestionat 12.438 de tineri de 16-29 de ani cu diferite niveluri de implicare in sport in noiembrie 2024, pe 24 de piete (Argentina, Australia, Brazilia, China, Franta, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Japonia, Mexic, Noua Zeelanda, Filipine, Portugalia, Arabia Saudita, Africa de Sud, Marea Britanie, Coreea de Sud, Spania)

Despre adidas

adidas este lider global in industria articolelor sportive. Cu sediul central in Herzogenaurach, Germania, compania are peste 59.000 de angajati pe tot globul si a generat vanzari de 21,4 miliarde EUR in 2023.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati www.adidas-Group.com

No Comments

Leave a Reply