Creat pentru baschet, adoptat de liderii streetwear-ului si sustinut iar si iar de fiecare generatie, adidas Superstar este un simbol original, care a facut tranzitia de la sport la cultura. Dupa lansarea campaniei „The Original” la inceputul acestui an, adidas revine cu un nou capitol ce pune in lumina influenta inovatoare a modelului Superstar.

Inspirandu-se din mostenirea siluetei emblematice care a depasit granitele culturale, campania „Superstar, The Original” este un omagiu adus atat variantei originale Superstar, cat si simplitatii sale, surprins intr-un contrast dramatic alb-negru.
Regizata de fotograful si cineastul vizionar Thibaut Grevet, a carui estetica onirica a revolutionat imaginile din moda si muzica, campania aduce impreuna o lista fara precedent de lideri culturali, care exemplifica ce inseamna sa fii o emblema Originals si sa iti definesti prezenta in domeniul de activitate prin inovatie si autenticitate.
Legendarul actor Samuel L. Jackson este naratorul filmului, folosindu-si vocea distinctiva pentru a duce mai departe istoria creata de-a lungul timpului prin generatii de inovatie culturala. Campania are o distributie multigenerationala de voci autentice: compozitoarea si producatoarea multipremiata Missy Elliott, legenda skateboarding-ului Mark Gonzales, senzatia NBA Anthony Edwards, trupa multi-platina GloRilla din Memphis, cantaretul american Teezo Touchdown, fenomenul muzical global JENNIE si modelul si actrita inovatoare Gabbriette.

„Superstar a fost intotdeauna mai mult decat un simplu sneaker – este un simbol al originalitatii si o scanteie pentru schimbarea culturala”, a declarat Annie Barrett, vicepresedinte de marketing la adidas Originals. „De la coltul strazii pana la scena internationala, a fost purtat de cei care nu asteapta permisiunea de a conduce. Aceasta campanie nu este despre a privi inapoi – este despre a scoate in evidenta o noua generatie de Originals care construiesc ceea ce urmeaza, fara a ezita.”
In Romania, „Superstar, The Original” a prins o noua dimensiune prin colaborarea cu Delia, una dintre cele mai emblematice voci ale culturii pop locale, care a reinterpretat spiritul Originals prin autenticitate si expresivitate. Aparitia artistei pe coperta revistei ELLE, alaturi de un shooting dedicat, a marcat inceputul unei campanii ce a depasit granitele vizibilitatii clasice, transformandu-se intr-o platforma de inspiratie. Extinsa printr-o prezenta vizuala puternica in spatiul OOH si prin materiale co-branded in magazinele adidas, campania aduce mai aproape de public magnetismul si forta simbolica a Superstar.
„Sunt onorata sa fac echipa cu adidas si ELLE Romania. Imi place sa mixez moda cu energia pe care o am pe scena si in viata de zi cu zi, iar adidas e fix despre asta – libertate, miscare, autenticitate. Colaborarea a venit firesc, pentru ca am deja multe piese adidas in garderoba, pe care le port atat pe scena, cat si cand fac sport. Ma bucur sa fiu parte din povestea asta si abia astept sa impartasesc cu voi ce urmeaza.” – mentioneaza Delia.
Campania se desfasoara in doua capitole. Primul capitol este „Piramidele”, un teaser puternic in care Samuel L. Jackson reflecta asupra monumentelor durabile ale realizarilor umane care rezista testului timpului – trasand o paralela intre aceste structuri antice si impactul cultural de durata al modelului Superstar.
Al doilea capitol: „Ceasuri”, un film ce reuneste distributia completa a celor sapte personalitati culturale prezente in campanie, intr-o declaratie de stil singulara si puternica.
In centrul atentiei se afla silueta adidas Superstar, care revine in doua combinatii de culori clasice, alaturi de legendara jacheta Firebird. Superstar, cu captuseala imbunatatita a limbii si a interiorului, a definit o era influenta a expresiei creative la sfarsitul anilor ’90, devenind incaltamintea preferata de artisti, muzicieni si skateri care au depasit granitele culturale. Completand aceasta silueta, jacheta Firebird a ramas in centrul atentiei culturale din 1967, fiind imbratisata in mod continuu de creatorii stilului si inovatorii muzicali din intreaga lume.
Este nevoie doar de unul.
Inainte sa poata fi o mie.
Superstarurile sunt cei ce atrag multimi, in loc sa li se alature.
The Originals Hub
Exploreaza interpretari noi ale legendarului Superstar si vezi cum familia adidas il reinterpreteaza cu un stil indraznet si individual. Cufunda-te in mostenirea acestei embleme culturale prin intermediul povestilor noastre din arhiva si obtine acces exclusiv, din culise, la filmarile campaniei. Alatura-te comunitatii Originals si ramai la curent cu evenimentele globale, transmise in direct la adidas.com/go/campaign/originals
Despre adidas Originals
Inspirat de bogata mostenire sportiva adidas – una dintre cele mai importante marci de articole sportive din lume si un lider global in designul si dezvoltarea echipamentelor si incaltamintei atletice – adidas Originals este un brand de lifestyle fondat in 2001. Avand la baza arhiva adidas, adidas Originals continua sa dezvolte mostenirea brandului prin angajamentul sau fata de inovatia produselor si capacitatea sa de a filtra creativitatea si curajul gasite pe terenuri si arene sportive prin prisma culturii tinere contemporane. Marcat de logo-ul iconic Trefoil, folosit pentru prima data in 1972 si sustinut de cei care continua sa modeleze si sa defineasca cultura creativa, adidas Originals ramane un pioner al stilului sportiv urban.
No Comments